Przejdź do głównej zawartości

Facebook kontra Google Plus. Walka gigantów.

Jak już pewnie niektórzy słyszeli, od kilku dni Google testuje swój nowy portal społecznościowy, mianowicie Google Plus. Ma być on bezpośrednim konkurentem Facebook`a. Ja już używam i krótko - jest bardzo ciekawie. Portal w dużej mierze przypomina swojego starszego konkurenta, ale ma kilka usprawnień, które są bardzo przyjemne i przydatne. Graficznie też wygląda lepiej, czyściej od FB.


W fazie testowej Google, ogranicza ilość użytkowników swojego nowego dziecka - by się zarejestrować trzeba dostać zaproszenie od kogoś, który jest już "w środku" (podobnie jak kiedyś w Grono.net) Ludzie na całym Świecie zaczeli szaleć i by zdobyc takie zaproszenie są gotowi nawet zapłacić. Zobacz np. na Allegro:

Jeśli chcesz dostać ode mnie zaproszenie, daj znać w komentarzu pod tym postem i zostaw email - wyślę wieczorkiem, chyba, że Google zmniejszy ich ilość (koniecznie email z Gmail`a - to kolejne, prawdopodobnie tymczasowe ograniczenie). Można już dołączyć do Google Plus, bez zaproszenia.

Ciekawostką jest fakt, że Mark Zuckerberg (właściciel Facebook`a) jest TOP użytkownikiem Google Plus - Socialstatistics.com Osobiście pilnuje konkurencji;) Wojna gigantów trwa...

Komentarze

  1. Proszę o zaproszenie na Google+ na e-mail:

    ketjow3@gmail.com

    z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo proszę o zaproszenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też poprosze: mrjogurcik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. joanna.grala92@gmail.com

    z góry również dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. poproszę o zaproszenie :)
    fouqquet@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poproszę zaproszenie
    jasiek20pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również poproszę zaproszenie:)

    iwona.machlinska@gmail.com

    Pozdrawiam i dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jako ze korzystam z usług wielu produktów Google, ja także proszę o zaproszenie do testowania tej usługi.

    foxtler@gmail.com

    Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Xawieri@gmail.com

    Niech mi na mailu leży, a nóż kiedyś skorzystam ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech, poprzedni komentarz się nie dodał.
    Pisałem, że bardzo się cieszę, że "wpadłem" na tego bloga i go obserwuję. Wcześniej dowiedziałem się o nowym wyglądzie YouTube, po czym niezwłocznie sobie ustawiłem. Teraz mam możliwość zobaczenia nowego portalu. Nie mogłem się doczekać Google+, a płacić nie będę (nawet sobie nie zdawałem sprawy, że ludzie sprzedają tam zaproszenia!)
    inedit94@gmail.com
    Z góry dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. proszę o zaproszenie na mrjogurcik007@gmail.com (wcześniejsze konto zepsułem)

    z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  12. aleksiikjuniior@gmail.com

    Jeśli mógłbym prosić jeszcze o zaproszenie to byłbym wdzięczny.

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włącz nowy wygląd YouTube - warto

Wyszukiwarka Google`a od kilku dni ma nowy wygląd - według mnie bardzo przyjemny. Teraz firma przymierza się do zmian, dosyć mocnych, w wyglądzie i funkcjonowaniu YouTube`a. Trwają testy... można sobie włączyć ręcznie nową wersje graficzną TUTAJ Szczerze zachęcam - dla mnie rewelacja. Stary dizajn: Nowy dizajn:

Kolejnych X Twoich znajomych zostało oznaczonych jako bezpiecznych podczas katastrofy w Nepalu. Oznaczeni zostali przez idiotów.

GETTY IMAGES/OMAR HAVANA -  ze strony 990px.pl   Ten wpis trafi pewnie też do ignorantów informacyjnych, więc pokrótce przypominam fakty - w sobotę 25ego kwietnia w Nepalu nastąpiło bardzo silne trzęsienie ziemi, na dzień dzisiejszy ponad 3000 ofiar.  Facebook, dla uspokojenia bliskich potencjalnych uczestników tej tragedii przygotował   możliwość oznaczania siebie, lub innych jako " bezpiecznych podczas trzęsienia ziemi w Nepalu ". Funkcja wysoce sensowna - informacja dla wielu znajomych naraz, że jesteś bezpieczny nie przeciążając jeszcze bardziej i tak ledwo zipiących w takich sytuacjach sieci telefonicznych + jeśli zgubiłeś telefon - o co pewnie nie trudno podczas takich zdarzeń - wystarczy, że skorzystasz z tabletu, smartphone'a, komputera przechodnia z ulicy i logując się na swoje FB, w kilka sekund poinformujesz wszystkich, że wszystko jest ok i będziesz mógł np. dalej pomagać innym poszkodowanym... ale o ile tam jesteś/mogłeś być. W każdym innym prz

Golden Teacher - grzyby psylocybinowe

Od jakiegoś czasu pochłaniam wiedzę na temat medycznych zastosowań psychodelików - w tym grzybów psylocybinowych. Jedną z najpopularniejszych odmian jest odmiana GOLDEN TEACHER  - o której zrobiłem mikro stronę, a której też opisywać będę inne psychodeliki naturalne i półnaturalne. Zapraszam serdecznie - pod adresem będzie z czasem funkcjonował też sklep z artykułami związanymi z psychodelikami i mykologią [już jest - od 11.07.2021